Ci hè una volta, esistì un paesi lettinu nestld Amidst Rolling Hills and Lush Forests. In questu cestichette hamet, una tradizione sfusefica à qualsiasi altru trittu durante a stagione festiva. Ogni annu, cum'è l'inguernu di neve hà rendu u paisaghju nantu à una piste di suave, armata bianca, i paesi si riunite cù celebrate u spiritu di Natale.
Trà i numerosi dogati di stu paesi era u scambiu di rigali, un gestu di amore è bona vuluntà chì hà purtatu a gioia è i requisiti sòke. È À u core di sta tradizione parlava un elementu speciale chì tene un significatu unicu: i sacchetti di u vinu superiore
Questi Belli Borse Regali di Natale eranu Mostrichi di Natale per chì porta à i buttigli di vinu - Li sò i bottigli di vinu, generosità, generale, generale, u spiritu di dà. Artighjanatu cun cura è l'attinzioni, ogni borsa hè stata adornata cù i disegni festivi è mudelli intricati, aghjunghjendu un toccu di l'occasione di ogni rigalu.
Cum'è i paisani preparati per a festività u prossimu, affettacanu sti buttigli di vinu di carta per cumplementà i bottiglie di u vinu. Ch'ella erava un rossu ricca per a sera cosing da u focu o un biancu croccante per i riunioni festivi cù quelli amati, i sacchetti furniti u toccu finitu per i so rigali di vacanze.
Ma questi sacchetti eranu più cà solu ornamentali - sò ancu pratiche. Fattu da materiali robdenti, prupartivanu prutezzione per i butotti preziosi noveds in, assicurendu chì sò ghjunti in i so destinazioni è in stile. È cù i so disegni persunalizabili, i borse anu permessu i paisani di aghjunghje un toccu persunale à i so rigali, facendu ogni rigalu cum'è unica cosa chì riceve.
Ùn crescenu di i ghjorni più brevi è l'aria piena di anticipazione à l'ospitazione cum'è i vicini scambiate rigali scambiati è sparte in a vostra stagione. E cum'è i fiaselli finolici di neve finale di u yule Log Bard, The On. The Testamentu à u Spìritu di Natale-U Spìritu.